Obchodní podmínky
Obchodní podmínky mamacoffee s.r.o.
I. Základní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") upravují smluvní vztah v internetovém
obchodě www.mamacoffee.cz mezi společností mamacoffee s.r.o. (dále jen "Prodejce"), IČ
28364601, se sídlem Osmého listopadu 436/48, 169 00 Praha 6 – Břevnov,
zapsanou v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 136329,
a kupujícím, který je spotřebitelem či podnikatelem (dále jen „Kupující“).
II. Kupující
Kupujícím se stává každý, kdo vyplní a odešle objednávku na internetových stránkách
www.mamacoffee.cz.
Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami, jejichž
nedílnou součástí je sdělení před uzavřením smlouvy, reklamační řád a informace o možnosti
odstoupení od smlouvy, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v
momentě odeslání objednávky.
Kupujícímu nevznikají koupí produktů na www.mamacoffee.cz žádná práva na používání
registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log, aj., není-li v konkrétním případě
sjednáno jinak.
III. Zboží a ceny
Informace o zboží a ceně uvedené Prodejcem na www.mamacoffee.cz jsou závazné s
výjimkou zjevné chyby či překlepu. Ceny zboží jsou prezentovány včetně i bez DPH, včetně
veškerých poplatků stanovených zákonem, kromě nákladů na doručení zboží.
Informace o možnostech doručení a přij.maných způsobech platby jsou uvedeny v oddíle VI.
těchto Podmínek.
Je-li hodnota či počet kusů objednávaného zboží nestandardní, vyhrazuje si Prodejce možnost
požadovat zálohovou platbu 50 % z celkové ceny objednávky předem; případně dle vzájemné
dohody mezi Prodejcem a Kupujícím.
Vyobrazení zboží na www.mamacoffee.cz má informativní charakter, skutečný vzhled
uvedeného zboží nemusí těmto údajům vždy plně odpovídat.
Náklady na použití komunikačních prostředků vynaložené Kupujícím v souvislosti s výběrem
a koupí zboží v internetovém obchodě www.mamacoffee.cz nese Kupující.
IV. Objednávka zboží
Odesláním objednávky na www.mamacoffee.cz vzniká mezi Kupujícím a Prodejcem platný
právní vztah se všemi dopady, které jsou uvedeny v těchto Podmínkách, a se všemi dopady,
které k podobným případům nepsaných smluv předpokládá platný právní řád České
republiky.
Objednané zboží je dodáno za cenu platnou v okamžiku objednávky. Takto učiněná
objednávka je závazná. Prodejce obdržení objednávky Kupujícímu bez zbytečného odkladu
potvrdí na jeho uvedený e-mail.
Prodejce má právo od objednávky Kupujícího odstoupit v případě, že objednané zboží je
vyprodané nebo nedostupné, případně Kupující požaduje dodatky či odchylky, které Prodejce
nedokáže v danou chvíli zajistit. Prodejce je povinen o této skutečnosti Kupujícího neprodleně
informovat a Kupující není nadále takovouto objednávkou vázán.
Převzetí nevyžádaného plnění ze strany Kupujícího neznamená přijetí nabídky.
V. Dodání zboží
Objednané zboží Prodejce dodá na dodací adresu Kupujícího uvedenou v objednávce. Zásilka
obsahuje objednané zboží včetně daňového dokladu od plátce DPH.
Prodejce objednané zboží odesílá do 2 pracovních dnů, pokud u daného zboží neuvádí jinou
lhůtu k dodání či jeho nedostupnost.
Kupující je povinen objednané zboží převzít a zaplatit.
Kupující je povinen při přebírání zboží překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet
balíků, neporušenost lepicí pásky s logem mamacoffee, poškození krabice). Kupující je
oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která je neúplná či poškozená. V takovém případě je
povinen s přepravcem sepsat škodní protokol a tento neprodleně zaslat Prodejci na e-mail
info@mamacoffee.cz.
Převezme-li přesto Zákazník zásilku, nemůže uplatňovat vůči Prodejci reklamaci z důvodu
neúplnosti dodávky nebo poškození zásilky.
VI. Ceny a způsoby doručení a platby zboží
Náklady na dopravu zboží nese Kupující. U objednávek v celkové hodnotě nad 1999 Kč je
však přeprava na území České republiky zdarma.
Způsob doručení zboží stanoví Kupující v objednávce volbou některého z těchto způsobů:
· osobní odběr v kavárně mamacoffee, Sokolovská 6/85, Praha 8, 186 00,
během otevírací doby uvedené na http://www.mamacoffee.cz/kavarny
Osobní odběr zboží je vždy zdarma.
· zaslání kurýrem PPL a Zásilkovnou po celém území ČR.
- Rozvoz vlastní službou mamacoffee kurýr po Praze.
Cena za dobírku je 25 Kč.
Cena za přepravu službou PPL je 125 Kč.
Cena za přepravu službou Zásilkovna je 60 Kč.
Cena za rozvoz kurýrem mamacoffee je 0 Kč, ale je třeba objednat nad 3 000 Kč včetně DPH.
Způsob úhrady zboží stanoví Kupující v objednávce volbou některého z těchto způsobů:
· dobírkou při převzetí zboží od dopravce
· on-line platba kartou či bankovním převodem
· službou PayPal
· fakturou po předchozí dohodě s Prodejcem
VII. Slevy
Prodejce poskytuje pro nákup nad 1500 Kč dopravu zboží zdarma v rámci České republiky.
Prodejce poskytuje množstevní slevu pro koncové zákazníky (množstevní sleva ne netýká velkoobchodní zákazníků, pro ně máme speciální cenové hladiny, pro které mohou zažádat na emailu obchod@mamacoffee.cz). Množstevní sleva se zákazníkovi započítá automaticky, při objednání online na webu www.mamacoffee.cz a to v následujících hladinách:
3 % sleva z celkové ceny, při nákupu nad 3 300,- Kč.
7 % sleva z celkové ceny, při nákupu nad 7 700,- Kč.
10 % sleva z celkové ceny, při nákupu nad 11 000,- Kč.
Velkoobchodní ceny: Pro nabídku prosím kontaktujte objednavky@mamacoffee.cz
Pro speciální nabídky, nákup pro dobročinné projekty a poptávky neziskových organizací
(NGO), případně pro barterové nabídky nás prosím kontaktujte na info@mamacoffee.cz.
Další slevy jsou dány vnitřním předpisem firmy a mohou být po vzájemné dohodě
uplatňovány stálými zákazníky.
VIII. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části
dodávky a ve stejné lhůtě také prodejci zašle nebo předá Odstoupení od smlouvy.
K emailovému kontaktu slouží adresa info@mamacoffee.cz, k poštovnímu pak adresa
mamacoffee s.r.o., Osmého listopadu 436/48, Praha 6, 169 00.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Prodejce by však
měl být Kupujícím o rozhodnutí zrušit objednávku včas informován.
Kupující v této lhůtě nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.
Zrušení objednávky je možné provést telefonicky (777 745 176) nebo e-mailem
(objednávky@mamacoffee.cz).
Prodejce je povinen Kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným
nákladům na jeho dodání v nejlevnější nabízené variantě do 14 dnů od odstoupení od
smlouvy, ovšem ne dříve, než mu Kupující vracené zboží předá či prokáže, že zboží Prodejci
odeslal.
Prodejce vrací peněžní prostředky stejným způsobem, jakým platbu od Kupujícího přijal,
pokud se s Kupujícím nedomluvil jinak.
Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy je Kupující povinen Prodejci zaslat (ne na
dobírku) nebo předat zakoupené zboží. Zboží musí být kompletní, v původním obalu, nesmí
jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží Prodejci nese Kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností Kupujícího, je Prodejce oprávněn vůči
Kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou
částku.
Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodávku zboží upraveného podle
přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, zboží, které podléhá rychlé zkáze, zboží, které bylo
nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo zboží, u kterého byl porušen hygienický obal.
Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy:
Oznámení o odstoupení od smlouvy
- Adresát: mamacoffee s.r.o., Osmého listopadu 436/48, Praha 6, 169 00,
info@mamacoffee.cz.
- Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu
tohoto zboží
- Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů
- Adresa spotřebitele/spotřebitelů
- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné
podobě)
- Datum
IX. Práva a povinností z vadného plnění
Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané
vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho
množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným z.konným, smluvním nebo i
předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které odpovídá Prodejce.
Kupující může u Prodejce uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého
požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to
povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit
požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týk.-li se vada pouze této
součásti.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může Kupující
požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí
zboží.
Prodejce není povinen nároku Kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že Kupující před
převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
U použitého zboží Prodejce neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání
nebo opotřebení. U věcí prod.vaných za nižší cenu Prodejce neodpovídá za vadu, pro kterou
byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má Kupující v těchto případech právo na
přiměřenou slevu.
Zákonná práva z vad
Prodejce odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době
použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
V této lhůtě může Kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která
znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či
neodstranitelnou):
- odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
- bezplatné odstranění vady opravou
- přiměřenou slevu z kupní ceny
- vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření
smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto
porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu
odstranitelnou či neodstranitelnou), má Kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou
slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu
nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně),
může Kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od
smlouvy.
Prodejce neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu
k použití.
X. Reklamační řád
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodejce nebo osoby určené k opravě bez
zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, uvede své
kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Kupující je povinen sdělit Prodejci, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez
zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu Prodejce je možná jen
tehdy, žádal-li Kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
Nezvolí-li Kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při
nepodstatném porušení smlouvy.
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe kopií dokladu o koupi).
Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží Prodejci nebo do místa určeného
k opravě. Zboží musí být čisté, kompletní a zabalené pro přepravu do vhodného obalu tak,
aby nedošlo k jeho poškození.
Prodejce je povinen bezodkladně, nejpozději do 3 pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci,
případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti
odborného posouzení Kupujícímu v této lhůtě sdělí.
Reklamaci, včetně odstranění vady, Prodejce vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30
dnů od jejího uplatnění, pokud se s Kupujícím písemně nedohodne na lhůtě delší. Po uplynutí
této lhůty má Kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Odmítne-li Prodejce odstranit vadu věci, může Kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny
nebo odstoupit od smlouvy.
Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do
doby, kdy byl Kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části,
uplatní se odpovědnost Prodejce jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
Prodejce se zavazuje Kupujícího o vyřízení reklamace informovat podle jeho požadavku emailem
nebo prostřednictvím SMS.
U oprávněné reklamace náleží Kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. Své právo
však musí uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vadu vytknout.
XI. Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly Prodejcem zpracovávány a
uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem
plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm Prodejce
eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich
zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních
údajů.
Kupující může Prodejci sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na
elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly
jakékoliv náklady.
Prodejce se zavazuje osobní údaje Kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než
smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží. Prodejce se zavazuje chránit osobní údaje
Kupujících a přijmout taková opatření, aby nedošlo k neoprávněnému přístupu k těmto datům,
k jejich zničení, změně nebo neoprávněným přenosům.
XII. Řešení sporů
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v
platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Vzájemné spory mezi Prodejcem a Kupujícím se řeší mediací.
Nedojde-li v průběhu mediačního řízení ke smírnému řešení nebo zmaří-li některá ze stran
mediační řízení, bude spor ve smyslu zák. 216/1994 Sb. předložen k rozhodnutí Rozhodčímu
soudu při hospodářské komoře ČR a Agrární komoře ČR. Rozhodovat budou tři rozhodci,
určeni podle uvedeného zákona. Rozhodci budou postupovat podle Rozhodčího řadu
Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České
republiky. Rozhodčí nález je konečným rozhodnutím ve věci a smluvní strany se jej zavazuji
respektovat. Místem rozhodčího řízení bude Praha, Česká republika.
XIII. Copyright
Veškerý obsah stránek, publikování nebo další šíření obsahu webu www.mamacoffee.cz ,
nebo jeho částí je bez písemného souhlasu společnosti mamacoffee s.r.o. zakázáno.
XIV. Závěrečná ustanovení
Smlouva a otázky související se řídí českým právem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají
před zněním těchto obchodních podmínek přednost.
Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou
vyloučeny.
Tyto Podmínky nabývají. platnosti a účinnosti dne 16.1.2024.